.nemonn{position:absolute;top:-9999px}
Πέμπτη, Μάρτιος 28, 2024

Στενή - Καταφύγιο - Ξηροβούνι Μονοπάτι Σ3

ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ  1                                                    ΩΡΕΣ ΠΟΡΕΙΑΣ  2:30

Η διαδρομή ξεκινάει 200 μέτρα πάνω από το γήπεδο της Στενής, στη δεξιά πλευρά του δρόμου Στενής-Στροπώνων. Μετά  από 50 μέτρα συναντούμε το σημείο όπου διασταυρώνονται τα δύο μονοπάτια Σ2 και Σ3 ( υπάρχουν πινακίδες του ΕΟΣ Χαλκίδας).Ακολουθούμε τη δεξιά πορεία ( μονοπάτι Σ3). Περνούμε το μικρό ρυάκι και ανεβαίνουμε μέχρι να συναντήσουμε  ένα  δασικό δρόμο. Ακολουθούμε προς τα αριστερά το δρόμο και μετά από 45 περίπου λεπτά, τον αφήνουμε ( ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΣ 2 ) και μπαίνουμε, με οδηγούς τα σήματα στη ρεματιά. Το μονοπάτι, που ακολουθεί την παλιά διαδρομή Στενής – Μετοχίου, περνάει από πανέμορφη ρεματιά, κατάφυτη από πλατάνια και έλατα. Ακολουθούμε τη ρεματιά, διασχίζουμε χωματόδρομο και σε λιγότερο από μία ώρα & ένα τέταρτο φθάνουμε στη πηγή <<Καλόβρυση>>. Ίσως  η πηγή να είναι δυσδιάκριτη ( εκεί καταλήγει μικρός χωματόδρομος). Από την πηγή πηγαίνουμε δεξιά ( προσοχή στα σημάδια), διασχίζουμε χωματόδρομο, αφήνουμε τη ρεματιά και ανεβαίνουμε στη ράχη που αντικρίζει τις απότομες πλαγιές του Ξηροβουνίου. Εκεί συναντούμε ακόμη ένα χωματόδρομο στον οποίο μπαίνουμε αριστερά. Μετά από 15 περίπου λεπτά βρισκόμαστε σε διασταύρωση μονοπατιών ( διασταύρωση με την διαδρομή << Γιάννης Κακάτσος>>).

Το μονοπάτι αριστερά οδηγεί προς την  κεντρική οδό Στενής – Στροπώνων ( Ράχη Συκά) και το Καταφύγιο, ενώ δεξιά οδηγεί προς το Ξηροβούνι. Ακολουθούμε την αριστερή διαδρομή και μετά 15 λεπτά περίπου βγαίνουμε σε χωματόδρομο ( ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΣ 6 ) . Συνεχίζουμε δεξιά στον δρόμο και σε 20 λεπτά καταλήγουμε στην κεντρική οδό  Στενής – Στροπώνων.